>>>

Hashtagi w social media

hashtagi, których warto używać w social mediach oznaczając sprzęt FAVO i LINEA RESEARCH

Po co używać hashtagów?

Warto to robić aby pochwalić się ciekawą realizacją, podzielić się z innymi użytkownikami informacją, jak sprawdził się sprzęt lub zapytać o szczegóły dotyczące produktu.

To nic nie kosztuje, a pozwala odnaleźć osoby podobne do siebie i tworzyć zaangażowaną społeczność w naszej dźwiękowej branży.

Zachęcamy, aby każdy wpis na facebook był wyposażony w oznaczenie @naw.audio.distribution lub @favo.audio czyli odnośniki do naszych stron na FB

HASHTAGI - głównym hashtagiem marek, którymi się opiekujemy są #FAVOAUDIO i #LINEARESEARCH i te powinny się pojawiać jak najczęściej.

jeżeli jednak posiadasz, któryś z produktów poniżej i chcesz się nim pochwalić wpisz w swój post:

  • RB281 Red Baron - #FAVO_LA
  • D181 Duke, Zestawy Duke_min i Duke_MAX - #FAVO_LA
  • Zestawy VMS1815, VMS1512 - #FAVO_VMS
  • VSC15, VSC12  - #FAVO_VSC  
  • TM15, TM15F - #FAVO_TM15
  • Subwoofery MBR: #FAVO_MBR
 

Wsparcie

TO CIĘ ZAINTERESUJE

Chcesz zmodernizować system dźwiękowy w swojej sali? Na co zwrócić uwagę? W jaki sposób podchodzimy w NAW do wyzwań jakie stoją w każdym obiekcie kultury, który wymaga nagłośnienia? Co zyskasz kiedy Twoja publiczność będzie mogła się cieszyć Dobrym Dźwiękiem? Odpowiedzi znajdziesz w tym artykule.

Do pobrania:

Jesteśmy również na

KONTAKT

Godziny pracy:

  • pon - pt: 9:00 - 16:00

Dział handlowy:

Dostawy/logistyka:

Dział serwisowy: