>>>

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

1. CZY DORADZICIE MI, JAKI SPRZĘT NAW BĘDZIE DLA MNIE ODPOWIEDNI?

Oczywiście, że tak! Chcemy, abyś kupił sprzęt nagłośnieniowy i był naprawdę zadowolony z wyboru i polecał go innym. Z tego powodu, jak pewnie zauważyłeś, nie posiadamy sklepu internetowego. Dzięki temu zastrzegamy sobie możliwość konsultacji każdego zakupu aby zminimalizować ryzyko, że po wydaniu pieniędzy na sprzęt NAW będziesz rozczarowany.

Możesz śmiało do nas pisać i dzwonić. Pamiętaj - nie ma złych pytań! Cieszymy się, że chcesz być świadomym użytkownikiem nagłośnienia i rozsądnie wydawać swoje pieniądze.

2. JAKIE INFORMACJE POWINIENEM PRZYGOTOWAĆ PRZED KONTAKTEM Z WAMI? 

Zależy nam, abyś otrzymał kompletną ofertę, a do tego potrzebujemy od Ciebie informacji:

  • Jakie wydarzenia chcesz nagłaśniać?
  • Ile osób bierze w nich udział?
  • Jaki obiekt lub teren chcesz nagłaśniać?
  • Czy sprzęt ma być mobilny, czy instalacyjny? Napisz nam kilka słów o warunkach, w jakich będzie używany sprzęt.
  • Jaki budżet posiadasz na inwestycję?
  • Jeśli posiadasz zdjęcia, wymiary, plany architektoniczne obiektu lub terenu, jaki chcesz nagłośnić – prosimy o załączenie ich do maila.

Zbierz te informacje i prześlij do nas na handlowy@naw.pl. Dobierzemy sprzęt, który spełni Twoje oczekiwania.

3. CHCĘ WZIĄĆ UDZIAŁ W PRZETARGU/ ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM, KTÓREGO ELEMENTEM JEST ZAKUP SPRZĘTU NAGŁOŚNIENIOWEGO. CZY MOGĘ SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z WAMI W CELU UZYSKANIA INFORMACJI NA TEMAT SPECYFIKACJI SPRZĘTU FAVO?

Zachęcamy, żebyś to zrobił i zapraszamy do kontaktu. Kontakt z nami jako ekspertem jest niezbędny.

4. CZY MOŻECIE WYKONAĆ PROJEKT I SYMULACJĘ NAGŁOŚNIENIA W MOIM OBIEKCIE?

Tak – projekt jest bardzo ważnym, a najczęściej niezbędnym elementem realizacji jeśli wyposażamy obiekt w sprzęt, który będzie zainstalowany na stałe. Podstawowy projekt będzie jedną z pierwszych rzeczy, o których będziemy rozmawiać. Co ważne, ten projekt wykonamy dla Ciebie za darmo. Dzięki temu dowiemy się, jakiego sprzętu potrzebujesz, jakie wymagania techniczne i budowlane Twój obiekt będzie musiał spełnić oraz określimy budżet, którym musisz dysponować.

Przygotuj odpowiedzi na pytania i wyślij je na info@naw.com.pl:

  • Jakie wydarzenia chcesz nagłaśniać?
  • Ile osób bierze w nich udział?
  • Jaki obiekt lub teren chcesz nagłaśniać?
  • Napisz nam kilka słów o warunkach, w jakich będzie używany sprzęt.
  • Jaki budżet posiadasz na inwestycję?
  • Jeśli posiadasz zdjęcia, wymiary, plany architektoniczne obiektu lub terenu, jaki chcesz nagłośnić – prosimy o załączenie ich do maila.

Sprawdź nasze ostatnie case study na temat instalacji w Kieleckim Centrum Kultury!

5. DLACZEGO WARTO WYBRAĆ SPRZĘT NAGŁOŚNIENIOWY NAW, CZYM SIĘ WYRÓŻNIACIE?

  • ROZSĄDNA ALTERNATYWA DLA DROGIEGO SPRZĘTU - czy możesz sobie pozwolić na to, żeby zapłacić dwa razy tyle za produkt, który jest tylko o 5% lepszy? W naszej ofercie znajdziesz alternatywę dla najbardziej pożądanych rozwiązań renomowanych producentów. Nie musisz wydać majątku na topowy produkt o podobnej specyfikacji.
  • KUPUJESZ OD PRAKTYKÓW I PASJONATÓW – znamy Twoje codzienne wyzwania związane z pracą z dźwiękiem. Pracowaliśmy po obu stronach sceny i konsoli mikserskiej. Mamy w naszym zespole muzyków, realizatorów, inżynierów, projektantów. Wiemy z doświadczenia, jak wygląda Twoja rzeczywistość i rozumiemy Twoje potrzeby. Doradzimy Ci jak koledzy po fachu!
  • PRZEMYŚLANE PROJEKTY – w codziennej pracy od razu docenisz praktyczne specyfikacje, oryginalne wizualnie projekty i łatwą obsługę naszego sprzętu. Jest on skalowalny, dzięki czemu z łatwością rozbudujesz go o kolejne elementy. Zajmuje możliwie mało miejsca i jest lekki, dzięki czemu transport jest tańszy. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby ułatwić Ci pracę związaną z konfiguracją i używaniem sprzętu NAW.
  • U NAS NIE MA PRZYPADKÓW - nie ma też rozwiązań „na skróty”. Przemyśleliśmy każdy detal. Możesz polegać na naszym sprzęcie w trudnych warunkach, regularnie na nim zarabiać, cieszyć oko fajnym designem, a ucho wiernie odtworzonym dźwiękiem.
  • DYSTRYBUCJA TYLKO ZAUFANYCH PRODUKTÓW – w zestawach używamy sprawdzonego sprzętu o rewelacyjnej jakości - włoskich głośników B&C Speakers oraz angielskich wzmacniaczy Linea Research. Z powodzeniem także dystrybuujemy sprzęt tych producentów w Polsce i na świecie.

6. JAKI SYSTEM BĘDZIE ODPOWIEDNI DLA MNIE - SYSTEM LINIOWY, CZY SYSTEM OPARTY NA PUNKTOWYCH ŹRÓDŁACH DŹWIĘKU?

Najlepiej skontaktuj się z nami, opowiedz jak wygląda Twoja praca i do czego planujesz używać sprzętu. Wtedy będziemy mogli doradzić Ci odpowiedni sprzęt.

Zapoznaj się z artykułem, który powinien wyjaśnić różnicę pomiędzy systemem liniowym a systemem opartym na punktowych źródłach dźwięku.

7. JAK MOGĘ DOSTAĆ LEPSZĄ CENĘ?

Możliwość otrzymania korzystniejszej cenowo oferty zależy od:

  • członkostwa w Klubie NAW (Dołącz teraz, aby natychmiast zobaczyć niższe ceny!),
  • dotychczasowej historii zakupów,
  • wartości sprzętu, który chcesz kupić,
  • rodzaju transakcji - czy kupujesz jako firma, instytucja publiczna itd.

Skontaktuj się z nami handlowy@naw.pl , aby uzyskać więcej informacji o możliwych rabatach.

8. CZYM JEST MAPA UŻYTKOWNIKÓW FAVO?

Mapa jest narzędziem, dzięki któremu w jednym miejscu zebrane są kontakty do osób, od których możesz wypożyczyć sprzęt, kiedy pojawi się większe wyzwanie i potrzebujesz go więcej.

Na mapie rentalowej mogą się znaleźć zarówno posiadacze sprzętu NAW, nasi przedstawiciele oraz miejsca, w których funkcjonują stałe instalacje (kluby, instytucje kultury). Znajdziesz tam najlepsze adresy, w których możesz umówić się na odsłuch.

9. JAKIE KORZYŚCI MOGĘ ZYSKAĆ KORZYSTAJĄC Z MAPY UŻYTKOWNIKÓW?

Korzystając z mapy użytkowników favo , możesz:

  • umieścić swój sprzęt FAVO na mapie, wypożyczać go innym i więcej na nim zarobić,
  • dopożyczyć sprzęt dla siebie,
  • umówić się na odsłuch u przedstawiciela i skorzystać z profesjonalnej porady,
  • przyjść na wydarzenie np. do klubu lub domu kultury i sprawdzić na żywo możliwości sprzętu NAW.

Jeśli chcesz, aby Twój sprzęt znalazł się na mapie, napisz do nas handlowy@naw.pl

10. GDZIE MOGĘ POSŁUCHAĆ WASZEGO SPRZĘTU?

Jest kilka możliwości odsłuchu:

  • w naszej siedzibie w Żywcu stworzyliśmy najlepsze warunki do tego, żeby komfortowo posłuchać sprzętu FAVO AUDIO. Tylko u nas zobaczysz wszystkie elementy systemu. Odpowiemy na Twoje pytania i niezobowiązująco doradzimy. Pamiętaj, żeby dać nam wcześniej znać o Twoim przyjeździe, żebyśmy mogli zarezerwować dla Ciebie czas.
  • z pomocą mapy rentalowej skontaktuj się z jednym z posiadaczy naszego sprzętu i dowiedz się, kiedy realizuje jakąś imprezę w Twojej okolicy.
  • skontaktuj się z jednym z przedstawicieli – dysponują oni zestawami demonstracyjnymi i mogą zrobić dla Ciebie prezentację. Listę oficjalnych przedstawicieli znajdziesz TUTAJ.
  • warto śledzić nasze wydarzenia i fanpage na Facebooku - jesteśmy na targach i eventach branżowych, szkoleniach, prezentacjach.

11. CZY WSZYSTKIE KOMPONENTY, Z KTÓRYCH POWSTAJE SPRZĘT FAVO SĄ POLSKIEJ PRODUKCJI?

Wszystkie produkty FAVO Audio powstają w Polsce, w naszej siedzibie w Żywcu. Korzystamy z wysokiej jakości komponentów (m. in. stolarka, elementy metalowe, akcesoria), które produkują dla nas polscy podwykonawcy. Kluczowe elementy elektroniki są produkowane we Włoszech, Niemczech i Anglii.

Głośniki produkuje firma B&C Speakers z Włoch. Topowe wzmacniacze do naszych systemów produkowane są przez angielską firmę Linea Research.

POLSKI PRODUKT = SZYBKIE, POLSKIE, LOKALNE WSPARCIE PO ZAKUPIE!

POLSKI PRODUKT =  WSPIERANIE POLSKIEJ GOSPODARKI!

12. CZY MOGĘ WYPOŻYCZYĆ OD WAS SPRZĘT?

Jeśli chcesz wypożyczyć sprzęt, polecamy kontakt z firmami rentalowymi i przedstawicielami, do których kontakt znajdziesz na mapie użytkowników.

13. CZY SPRZĘT JEST DOSTĘPNY OD RĘKI W WASZYM MAGAZYNIE?

Najczęściej tak, jednak produkcja sprzętu audio wiąże się ze sporą logistyką, dlatego nie zawsze posiadamy na stanie wszystkie produkty, które widzisz w naszej ofercie. Skontaktuj się z nami, aby upewnić się, czy sprzęt, który Cię interesuje jest dostępny od ręki.

14. JAK WYGLĄDA GWARANCJA NA SPRZĘT NAW?

Wszystkie zestawy nagłośnieniowe objęte są gwarancją na 36 miesięcy. Na pozostały sprzęt standardowa gwarancja wynosi minimum 24 miesiące (2 lata) od daty zakupu. Więcej o gwarancji i procedurze serwisu przeczytasz w zakładce WSPARCIE

15. JAK DBAĆ O SPRZĘT NAGŁOŚNIENIOWY NAW?

Sprzęt naszej produkcji jest zupełnie odporny na warunki atmosferyczne takie jak wysokie temperatury i mróz, deszcz. Jak każda elektronika, nie lubi jednak nagłych zmian temperatur i warto mieć to na uwadze.

Oferujemy komplet rozwiązań do transportu – standardowo warto posiadać dedykowane pokrowce. Jeśli jednak bardzo często używasz sprzętu, możesz zakupić także skrzynie transportowe.

Jeśli wysyłasz nasz sprzęt użyj oryginalnego pudełka. Jeśli nie posiadasz oryginalnego pudełka, Twoją odpowiedzialnością jest odpowiednie zabezpieczenie przesyłki.

16. CHCIAŁBYM ZOSTAĆ DYSTRYBUTOREM WASZEGO SPRZĘTU. JAKIE SĄ WARUNKI WSPÓŁPRACY?

Prosimy o kontakt handlowy@naw.pl w celu omówienia szczegółów.

17. CHCEMY POSŁUCHAĆ SPRZĘTU NAW. CZY MOŻECIE DO NAS PRZYJECHAĆ ZROBIĆ DEMO?

Jest taka możliwość, jest to zależne od wartości inwestycji. Koszty prezentacji zostaną odjęte od kwoty finalnej transakcji.

 

Wsparcie

TO CIĘ ZAINTERESUJE

Chcesz zmodernizować system dźwiękowy w swojej sali? Na co zwrócić uwagę? W jaki sposób podchodzimy w NAW do wyzwań jakie stoją w każdym obiekcie kultury, który wymaga nagłośnienia? Co zyskasz kiedy Twoja publiczność będzie mogła się cieszyć Dobrym Dźwiękiem? Odpowiedzi znajdziesz w tym artykule.

Do pobrania:

Jesteśmy również na

KONTAKT

Godziny pracy:

  • pon - pt: 9:00 - 16:00

Dział handlowy:

  • e-mail: handlowy@naw.pl
  • WhatsApp: +48 730 900 045 
  • kom.: +48 730 900 045

Dostawy/logistyka:

Dział serwisowy: