JAKie są warunki gwarancji?
- Okres limitowanej gwarancji na produkty obejmuje minimum 24 miesiace (2 lata), liczone od daty sprzedaży produktu. W celu uzyskania informacji o przysługującym okresie gwarancji na konkretny produkt, skontaktuj się z nami.
- Gwarancja obejmuje wyłącznie wymianę wadliwych części i/lub ich naprawę, po zweryfikowaniu przez nas. Nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne straty finansowe spowodowane brakiem sprzętu.
- Gwarancja może zostać przeniesiona na kolejnego właściciela w okresie gwarancyjnym. Przeniesienie nie wydłuży okresu gwarancji poza pierwotny okres od pierwotnej daty zakupu podanej na oryginalnej fakturze.
- Dołożymy wszelkich starań, aby bezpłatnie naprawić każdy wadliwy produkt objęty gwarancją. Jeżeli nie będzie to możliwe (np. w sytuacjach wrażliwych na czas), możemy udostępnić Ci zamienny sprzęt zgodny ze specyfikacją, jeśli pozwolą na to nasze stany magazynowe.
- Gwarancja może zostać przedłużona w przypadku indywidualnej oferty. Informacje o wydłużonej gwarancji mogą się także znaleźć na podstronach ofert na stronie: www.naw.com.pl
- Gwarancja nie obejmuje następujących przypadków:
- zakończenie okresu gwarancji,
- uszkodzenia spowodowane nieprawidłowym montażem lub nieprawidłową instalacją, obejmujące także uszkodzenia wszelkich akcesoriów instalacyjnych,
- wszelkie uszkodzenia spowodowane niewłaściwym podłączeniem lub użyciem produktu poza jego specyfikacjami. Obejmuje to uszkodzenia spowodowane niewłaściwym przetwarzaniem sygnału, wzmocnieniem i uszkodzeniem spowodowanym przepięciem,
- wady spowodowanych nieautoryzowanymi modyfikacjami, niewłaściwym użytkowaniem, zaniedbaniem, narażeniem na niekorzystne warunki pogodowe, klęską żywiołową lub wypadkiem, lub jakimkolwiek użyciem tego produktu niezgodnie z instrukcjami dostarczonymi przez NAW Performance Audio,
- uszkodzenia powstałe w wyniku zużycia podczas normalnego użytkowania,
- uszkodzenia powstałe w wyniku niedostatecznego zabezpieczenia sprzętu przez klienta na czas transportu,
- nieautoryzowana naprawa serwisowa (w tym naruszenie plomby serwisowej).
7. Zobowiązujemy się niezwłocznie wymienić produkt na nowy lub używany w idealnym stanie, pozbawiony wad, z odnowieniem okresu gwarancji, w przypadkach:
- jeśli Produkt objęty gwarancją wykaże usterkę po dwóch uprzednich usługach serwisowych,
- jeśli naprawa okazałaby się nieopłacalna.
JAK WYGLĄDA PROCEDURA SERWISOWA?
- Zgłoszenie serwisowe wyślij na adres e-mail: serwis@naw.pl
- Zgłoszenie musi zawierać dane: imię, nazwisko, nazwę firmy, nr faktury, nr seryjny uszkodzonego produktu, okoliczności powstania usterki, objawy usterki. Zgłoszenia serwisowe nie zawierające tych danych mogą pozostać bez rozpatrzenia.
- Po otrzymaniu kompletnego zgłoszenia niezwłocznie nadamy sprawie numer zgłoszenia serwisowego RMA, który musi znaleźć się na paczce Przekażemy Ci numer zgłoszenia serwisowego w zwrotnej wiadomości oraz poinformujemy o dalszych krokach.
- Wyślij lub przywieź do naszej siedziby produkt tylko na jednoznaczne wyrażenie takiej konieczności z naszej strony. Część usterek może być naprawiona zdalnie poprzez drobne korekty sposobu użytkowania produktu.
- Dostarczenie nam produktu wymagającego usługi serwisowej, bez uprzedniego potwierdzenia rozpatrzenia zgłoszenia serwisowego oraz nadania sprawie numeru zgłoszenia serwisowego może pozostać bez rozpatrzenia a nawet odesłaniu do klienta i obciążeniu kosztami wysyłki.
KOSZTY WYSYŁKI
- Całkowity koszt przesyłki produktu do nas, odpowiedzialność za odpowiednie zabezpieczenie produktu w transporcie oraz organizacja transportu jest po Twojej stronie. Zapoznaj się z instrukcją przygotowania produktu do transportu poniżej.
- W przypadku, gdy usterka objęta jest gwarancją, całkowity koszt przesyłki produktu do Klienta, odpowiedzialność za odpowiednie zabezpieczenie produktu w transporcie, organizacja transportu oraz koszt naprawy jest po naszej stronie.
- W przypadku, gdy usterka nie jest objęta gwarancją lub jest to naprawa po upływie gwarancji, całkowity koszt naprawy oraz przesyłki produktu do Ciebie ponosisz Ty. Odpowiedzialność za odpowiednie zabezpieczenie Produktu w transporcie do Ciebie oraz organizacja transportu jest po naszej stronie.
- Twoim obowiązkiem jest sprawdzić paczkę natychmiast po dostarczeniu jej przez kuriera. W momencie zauważenia uszkodzenia paczki szczegółowo udokumentuj szkodę, spisz protokół szkody zgodnie z regulaminem przewoźnika oraz poinformuj nas o sytuacji i udostępnij do wiadomości dowody zdarzenia. Bez tych czynności złożenie reklamacji nie będzie możliwe i nie będziemy mogli pomóc.
Jak zapakować przesyłkę z elektroniką?
- Przeczytaj, jak przygotować sprzęt do podróży w sposób minimalizujący prawdopodobieństwo jego uszkodzenia przez kuriera.
- Wyobraź sobie, że paczka wypada z ręki kurierowi i z wysokości 1 metra spada na twardą powierzchnię - przed takim scenariuszem ma chronić opakowanie Twój sprzęt.
- W każdym wypadku, kiedy potwierdzimy, że możesz wysłać do nas sprzęt np. na serwis lub przegląd, Twoją odpowiedzialnością jest odpowiednie zapakowanie przesyłki tak aby sprzęt był zabezpieczony.
- UWAGA! Niepoprawne zapakowanie paczki może skutkować uszkodzeniem sprzętu przez firmę przewozową i w efekcie utratą gwarancji oraz odmową naprawy przez nasz serwis. Nie będziemy także spisywali z kurierem protokołu uszkodzenia paczki przy jednoznacznej winie klienta w nieprawidłowym zabezpieczeniu sprzętu na czas transportu.
Co będzie potrzebne do przygotowania przesyłki?
- Wytrzymały karton, który pomieści nie tylko sprzęt, ale też odpowiednią ilość materiału amortyzującego
- Szeroka taśma klejąca pakowa
- Nożyk
- Folia bąbelkowa lub inna amortyzująca, którą można owinąć sprzęt
- Materiał amortyzujący (poduszki powietrzne, kartonowy lub foliowy wypełniacz)
Jak bezpiecznie zapakować sprzęt?
- Starannie i dokładnie owiń wysyłany produkt folią bąbelkową. Zwróć uwagę na rogi. Owinięty sprzęt zaklej taśmą do pakowania.
- Karton wzmocnij na rogach i krawędziach używając taśmy klejącej do pakowania.
- Upewnij się, że usunąłeś dokładnie ewentualną etykietę trasportową wraz z kodem kreskowym z pudełka, które używasz ponownie.
- Wypełnij spód kartonu materiałem amortyzującym na wysokość ok. 10 cm.
- Umieścić opakowany w folię bąbelkową sprzęt centralnie w kartonowym opakowaniu.
- Puste przestrzenie dokładnie wypełnij materiałami amortyzującymi tak, aby sprzęt był chroniony z każdej strony warstwą ok. 10 cm.
- Sprzęt nie może się ruszać w paczce i musi być sztywno umieszczony w kartonie.
- Zaklej paczkę mocną taśmą klejącą do pakowania. Wzmocnij rogi i krawędzie taśmą.
- Owiń karton folią stretch.
- Na tak przygotowanej paczce umieść etykietę transportową.
Masz problem ze sprzętem?
ZGŁOŚ SIĘ DO NAS, zanim zaczniesz naprawiać na własną rękę!