>>>

Serwis/Gwarancja

JAKie są warunki gwarancji?

  1. Okres limitowanej gwarancji na produkty obejmuje minimum 24 miesiace (2 lata), liczone od daty sprzedaży produktu. W celu uzyskania informacji o przysługującym okresie gwarancji na konkretny produkt, skontaktuj się z nami.
  2. Gwarancja obejmuje wyłącznie wymianę wadliwych części i/lub ich naprawę, po zweryfikowaniu przez nas. Nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne straty finansowe spowodowane brakiem sprzętu.
  3. Gwarancja może zostać przeniesiona na kolejnego właściciela w okresie gwarancyjnym. Przeniesienie nie wydłuży okresu gwarancji poza pierwotny okres od pierwotnej daty zakupu podanej na oryginalnej fakturze.
  4. Dołożymy wszelkich starań, aby bezpłatnie naprawić każdy wadliwy produkt objęty gwarancją. Jeżeli nie będzie to możliwe (np. w sytuacjach wrażliwych na czas), możemy udostępnić Ci zamienny sprzęt zgodny ze specyfikacją, jeśli pozwolą na to nasze stany magazynowe.
  5. Gwarancja może zostać przedłużona w przypadku indywidualnej oferty. Informacje o wydłużonej gwarancji mogą się także znaleźć na podstronach ofert na stronie: www.naw.com.pl
  6. Gwarancja nie obejmuje następujących przypadków: 
  • zakończenie okresu gwarancji,
  • uszkodzenia spowodowane nieprawidłowym montażem lub nieprawidłową instalacją, obejmujące także uszkodzenia wszelkich akcesoriów instalacyjnych,
  • wszelkie uszkodzenia spowodowane niewłaściwym podłączeniem lub użyciem produktu poza jego specyfikacjami. Obejmuje to uszkodzenia spowodowane niewłaściwym przetwarzaniem sygnału, wzmocnieniem i uszkodzeniem spowodowanym przepięciem,
  • wady spowodowanych nieautoryzowanymi modyfikacjami, niewłaściwym użytkowaniem, zaniedbaniem, narażeniem na niekorzystne warunki pogodowe, klęską żywiołową lub wypadkiem, lub jakimkolwiek użyciem tego produktu niezgodnie z instrukcjami dostarczonymi przez NAW Performance Audio,
  • uszkodzenia powstałe w wyniku zużycia podczas normalnego użytkowania,
  • uszkodzenia powstałe w wyniku niedostatecznego zabezpieczenia sprzętu przez klienta na czas transportu,
  • nieautoryzowana naprawa serwisowa (w tym naruszenie plomby serwisowej).

7. Zobowiązujemy się niezwłocznie wymienić produkt na nowy lub używany w idealnym stanie, pozbawiony wad, z odnowieniem okresu gwarancji, w przypadkach: 

  • jeśli Produkt objęty gwarancją wykaże usterkę po dwóch uprzednich usługach serwisowych,
  • jeśli naprawa okazałaby się nieopłacalna.

JAK WYGLĄDA PROCEDURA SERWISOWA?

  1. Zgłoszenie serwisowe wyślij na adres e-mail: serwis@naw.com.pl
  2. Zgłoszenie powinno zawierać dane: imię, nazwisko, nazwę firmy, nr faktury, nr seryjny uszkodzonego produktu, okoliczności powstania usterki, objawy usterki. Zgłoszenia serwisowe nie zawierające tych danych mogą pozostać bez rozpatrzenia.
  3. Po otrzymaniu kompletnego zgłoszenia niezwłocznie nadamy sprawie numer zgłoszenia serwisowego, przekażemy Ci numer zgłoszenia serwisowego w zwrotnej wiadomości oraz poinformujemy o dalszych krokach.
  4. Wyślij lub przywieź do naszej siedziby produkt tylko na jednoznaczne wyrażenie takiej konieczność. Część usterek może być naprawiona zdalnie poprzez drobne korekty sposobu użytkowania produktu.
  5. Dostarczenie nam produktu wymagającego usługi serwisowej, bez uprzedniego potwierdzenia rozpatrzenia zgłoszenia serwisowego oraz nadania sprawie numeru zgłoszenia serwisowego może pozostać bez rozpatrzenia.

KOSZTY WYSYŁKI

  1. Całkowity koszt przesyłki produktu do nas, odpowiedzialność za odpowiednie zabezpieczenie produktu w transporcie oraz organizacja transportu jest po Twojej stronie. Zapoznaj się z instrukcją przygotowania produktu do transportu poniżej.
  2. W przypadku, gdy usterka objęta jest gwarancją, całkowity koszt przesyłki produktu do Klienta, odpowiedzialność za odpowiednie zabezpieczenie produktu w transporcie, organizacja transportu oraz koszt naprawy jest po naszej stronie.
  3. W przypadku, gdy usterka nie jest objęta gwarancją lub jest to naprawa po upływie gwarancji, całkowity koszt naprawy oraz przesyłki produktu do Ciebie ponosisz Ty. Odpowiedzialność za odpowiednie zabezpieczenie Produktu w transporcie do Ciebie oraz organizacja transportu jest po naszej stronie.
  4. Twoim obowiązkiem jest sprawdzić paczkę natychmiast po dostarczeniu jej przez kuriera. W momencie zauważenia uszkodzenia paczki szczegółowo udokumentuj szkodę, spisz protokół szkody zgodnie z regulaminem przewoźnika oraz poinformuj nas o sytuacji i udostępnij do wiadomości dowody zdarzenia. Bez tych czynności złożenie reklamacji nie będzie możliwe i nie będziemy mogli pomóc.

Jak zapakować przesyłkę z elektroniką?

  1. Przeczytaj, jak przygotować sprzęt do podróży w sposób minimalizujący prawdopodobieństwo jego uszkodzenia przez kuriera.
  2. Wyobraź sobie, że paczka wypada z ręki kurierowi i z wysokości 1 metra spada na twardą powierzchnię - przed takim scenariuszem ma chronić opakowanie Twój sprzęt. 
  3. W każdym wypadku, kiedy potwierdzimy, że możesz wysłać do nas sprzęt np. na serwis lub przegląd, Twoją odpowiedzialnością jest odpowiednie zapakowanie przesyłki tak aby sprzęt był zabezpieczony.
  4. UWAGA! Niepoprawne zapakowanie paczki może skutkować uszkodzeniem sprzętu przez firmę przewozową i w efekcie utratą gwarancji oraz odmową naprawy przez nasz serwis. Nie będziemy także spisywali z kurierem protokołu uszkodzenia paczki przy jednoznacznej winie klienta w nieprawidłowym zabezpieczeniu sprzętu na czas transportu.

 

Co będzie potrzebne do przygotowania przesyłki?

  • Wytrzymały karton, który pomieści nie tylko sprzęt, ale też odpowiednią ilość materiału amortyzującego
  • Szeroka taśma klejąca pakowa 
  • Nożyk
  • Folia bąbelkowa lub inna amortyzująca, którą można owinąć sprzęt
  • Materiał amortyzujący (poduszki powietrzne, kartonowy lub foliowy wypełniacz)

Jak bezpiecznie zapakować sprzęt?

  1. Starannie i dokładnie owiń wysyłany produkt folią bąbelkową. Zwróć uwagę na rogi. Owinięty sprzęt zaklej taśmą do pakowania.
  2. Karton wzmocnij na rogach i krawędziach używając taśmy klejącej do pakowania.
  3. Upewnij się, że usunąłeś dokładnie ewentualną etykietę trasportową wraz z kodem kreskowym z pudełka, które używasz ponownie.
  4. Wypełnij spód kartonu materiałem amortyzującym na wysokość ok.  10 cm.
  5. Umieścić opakowany w folię bąbelkową sprzęt centralnie w kartonowym opakowaniu.
  6. Puste przestrzenie dokładnie wypełnij materiałami amortyzującymi tak, aby sprzęt był chroniony z każdej strony warstwą ok. 10 cm.
  7. Sprzęt nie może się ruszać w paczce i musi być sztywno umieszczony w kartonie.
  8. Zaklej paczkę mocną taśmą klejącą do pakowania. Wzmocnij rogi i krawędzie taśmą.
  9. Owiń karton folią stretch.
  10. Na tak przygotowanej paczce umieść etykietę transportową.

Masz problem ze sprzętem?

 

ZGŁOŚ SIĘ DO NAS, zanim zaczniesz naprawiać na własną rękę!

 

Zadzwoń do naszego serwisuserwis@naw.com.pl

 

 

Wsparcie

TO CIĘ ZAINTERESUJE

Chcesz zmodernizować system dźwiękowy w swojej sali? Na co zwrócić uwagę? W jaki sposób podchodzimy w NAW do wyzwań jakie stoją w każdym obiekcie kultury, który wymaga nagłośnienia? Co zyskasz kiedy Twoja publiczność będzie mogła się cieszyć Dobrym Dźwiękiem? Odpowiedzi znajdziesz w tym artykule.

Do pobrania:

Jesteśmy również na

KONTAKT

Godziny pracy:

  • pon - pt: 9:00 - 17:00

Biuro:

  • tel.: +48 33 488 11 48
  • kom.: +48 792 578 828

Dział handlowy: